fbpx

Undersøgelse: Bedste kundeservice for 18. år

Den bedste kundeservice får du hos Toyota viser tal fra FDM og Loyalty Groups AutoIndex nu for 18. år i træk. Toyota-bilejere er dermed fortsat de mest tilfredse, når det gælder kundeoplevelsen i salgslokalet og på værkstedet og det er vi selvfølgeligt stolte af, at være en del af hos Toyota Service Birkerød.

AutoIndex er den største tilfredshedsundersøgelse i bilbranchen i Danmark, og som FDM har gennemført i samarbejde med konsulentfirmaet Loyalty Group. For 18. år i træk indtager Toyota førstepladsen som det bilmærke, der både har de mest tilfredse værkstedskunder, og det bilmærke, hvor kunderne er mest tilfredse med forhandleren.

Toyota er suveræn på kundeoplevelse

Spørgsmålene er delt op i fire kategorier, hvilket skal give en dybdegående indsigt i bilejernes mening om bilmærkerne og deres kundeoplevelse hos forhandlerne og på værkstederne. Bilejerne bliver spurgt til selve bilen, forhandler, værksted og loyalitet til mærket. Svarene viser, at Toyota-bilejerne især får en god oplevelse hos forhandlerne og på værksteder. Blandt de 23 bilmærker, som blev undersøgt i AutoIndex, opnår Toyota en suveræn førsteplads på kundeoplevelse hos forhandlere og på værksteder.

I AutoIndex fremhæver Toyota-bilejerne blandt andet:
  • Imødekommende og professionelt personale.
  • Troværdig og professionel rådgivning før, under og efter køb af bil.
  • Høj standard i show-room og kundeområde.
  • Høj kvalitet og service på værkstedet uanset bilens alder.
  • Imødekommenhed og problemløsning på værkstedet.
  • Overholdelse af aftaler, når bilen er på værksted.
Om AutoIndex

Knap 23.000 private bilejere med en registreret bil fra år 2013-2019 har svaret på spørgsmål om kundeoplevelsen med bl.a. bilen, forhandleren og værkstedet. AutoIndex bliver gennemført én gang om året, og bilejerne skal svare på mere end 120 detaljerede spørgsmål.

Hos Toyota Service Birkerød sætter vi en ære i at bidrage til, at Toyota kan fastholde sin placering som nr. 1. Derfor er vi også ekstra stolte af, at vi i år modtog en Kaizen Award, som det værksted der havde den største fremgang på kundetilfredsheden.

Undersøgelse: Bedste kundeservice for 18. år

Dine oplysninger